Doyoucopy heeft veel ervaring met copywriting, marketing, communicatie en social media. Copywriter en eigenaar Edward Hendriks werkte zowel aan klant- als aan bureauzijde. Voor bedrijven, bureaus en organisaties in de meest uiteenlopende branches (van kunststofkorrels tot de ict-sector en van campings tot verzekeringspolissen). Nu werk ik als freelance copywriter voor mijn eigen bureau, Doyoucopy concept & content. Ik kan de volgende diensten voor je verzorgen.

Copywriting

Copywriting (soms ook tekstschrijven genoemd) is een van de belangrijkste diensten van Doyoucopy. Dagelijks ben ik voor de meest uiteenlopende opdrachtgevers bezig met de meest uiteenlopende teksten. Informatieve teksten, overtuigende teksten, vermakelijke teksten, converterende teksten. Hierbij gaat het vaak om webteksten, maar ook om commerciële brieven, mailings en artikelen voor bijvoorbeeld blogs. Lees meer over copywriting >>

Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Hoe heb je Doyoucopy eigenlijk gevonden? Waarschijnlijk via een zoekopdracht op de termen ‘freelance copywriter’ of ‘tekstschrijver’. Veel klanten krijg ik binnen via mijn website, zonder dat ik daarvoor zelf iets aan acquisitie hoef te doen. Als jouw website goede content bevat die is geoptimaliseerd voor zoekmachines, komen de klanten naar je toe! Laat de zoekmachineoptimalisatie (SEO) over aan een ervaren online-copywriter. Lees meer over SEO >>

Blogteam

Je weet al lang dat een actuele website van grote waarde is. Telling in plaats van selling. Een band opbouwen met je bezoekers. Antwoorden geven op hun vragen, open staan voor reacties. Beter gevonden worden. Maar ja, content, contentmarketing heeft nog geen structurele positie in jouw organisatie. Tijd om het Blogteam in te schakelen! Lees meer over het blogabonnement >>

Conceptontwikkeling

Niet altijd kun je zomaar beginnen met schrijven. Soms is eerst een achterliggend idee nodig. Een kapstok waaraan het verhaal dat je uit de doeken wilt doen kan worden opgehangen. Zodat de boodschap beter overkomt en blijft hangen. In de reclame wordt dan over een ‘concept’ of over ‘conceptontwikkeling’ gesproken. Een concept is simpelweg het overkoepelende idee, de combinatie van tekst en beeld, van de communicatieboodschap. Lees meer over conceptontwikkeling >>

Heb je een andere uitdaging?