[no_toc]Om meer te verdienen moet je meer verkopen.
Maar hoe zorg je ervoor dat je klanten gemakkelijker en meer van je kopen op je website? En wat als je betere klanten zou kunnen krijgen die je meer betalen voor jouw producten of diensten?
Klinkt dat te mooi om waar te zijn?
Geef maar toe: ook jij kent websites waar je steeds naar terugkeert. Waar je meteen op de link klikt als je er weer een mail van krijgt. Waarvan je weet dat hij duizenden fans heeft en dat hij gigantisch succesvol is. Waar je wel een beetje met een jaloerse blik naar kijkt. Misschien gaat het hier wel om de website van je concurrent…
Ja, hij verstaat zijn vak. Dat spreekt voor zich. Maar dat doe jij ook. Sterker nog, je denkt dat je het zelfs beter doet dan je concurrenten. Maar waarom gaan hij en al die andere sites er dan met al die bezoekers en die omzet vandoor?
Waar zit ’t ‘m in dat niemand zijn ogen ervan af kan houden terwijl jouw website een beetje rommelt in de marge? Of misschien doet je website het best aardig, maar weet je ook dat het veel beter zou kunnen.
Laat me je een geheim verklappen
Misschien denk je dat ze meer budget hebben te besteden aan een gelikt design. En dat zou best kunnen. Maar zal ik je eens wat zeggen?
Zelfs de mooiste website ter wereld stelt niks voor bij een gebrek aan boeiende, verleidelijke content. Terwijl de lelijkste website ter wereld, mits de content van het hoogste niveau is, nog altijd geen gebrek aan aandacht heeft.
Kijk maar naar mijn eigen website. Hij ziet er oké uit, maar het design is alweer een paar jaar oud. Echt flitsend is-ie niet. En je kunt het moeilijk het mooiste design ter wereld noemen.
Maar dat maakt allemaal niet uit.
Ik verdien mijn volledige inkomen met deze website.
Weet je waarom?
Omdat mijn copy verkoopt
Mijn teksten zorgen ervoor dat jij en al die anderen overtuigd worden. Dat heb ik deels te danken aan mijn blogartikelen over copywriting en communicatie, die me een expertstatus als copywriter hebben gegeven. Maar ook aan de copy die je op mijn homepage en op eventuele andere pagina’s hebt gelezen en waardoor je hebt doorgeklikt naar deze pagina.
Wanneer potentiële klanten eenmaal contact met me opnemen zijn ze al voor 99% verkocht. Alles wat ik dan nog hoef te doen is het gesprek met ze aangaan over hun business en wat ze willen bereiken.
Zo moeilijk is het niet.
Ook niet voor jou.
Maar je moet er wél iets voor doen.
Je webteksten drastisch verbeteren
Veel websites zijn zo maar een beetje ’tot stand gekomen’. Er is ooit een ontwerp gemaakt door een webdesigner en daarna is de website ‘gevuld’ met content. Teksten die je zelf hebt geschreven of die door iemand anders in je bedrijf zijn geschreven.
Heel erg heb je er niet over nagedacht.
Of misschien zijn ze wel door zo’n ‘goedkope tekstschrijver‘ geschreven. Geen probleem overigens, maar je moet wel weten wat je koopt.
De kans is aanzienlijk dat de teksten je niet beroeren. En ze zullen ook je klanten niet overtuigen.
Het is duidelijk: om beter te scoren zul je jouw webteksten moeten aanpakken. Dát is namelijk waarin je jouw product of dienst verkoopt.
En het goede nieuws is: je bestaande content hoeft niet compleet overboord.
Jij kunt ook zo’n website hebben
Zo’n onweerstaanbare website die mensen van voor tot achter spellen. Waarvan ze een beetje droevig worden als ze je laatste blogartikelen allemaal al hebben gelezen. En zich dan maar inschrijven voor je e-book of je nieuwsbrief omdat ze snakken naar meer.
Je snapt het al. Deze mensen zijn de mensen die al voor 99% verkocht zijn.
Ja, ook jij kunt zo’n website hebben. En je hoeft er geen (tien)duizenden euro’s voor een nieuw design tegenaan te gooien.
Op basis van 17 jaar aan ervaring met copywriting en de problemen waar mijn klanten tegenaanlopen, heb ik een speciale service ontwikkeld.
Een verbeterservice voor bestaande websites, omdat ik merkte dat veel ondernemers van klein tot groot er behoefte aan hebben.
Ik bekijk jouw bestaande homepage of website en ik vertel je precies wat je waar moet verbeteren aan je content. Met dit advies kun je direct aan de slag om meer resultaat te boeken!
Heb je de adviezen eenmaal overgenomen, dan ben je meteen klaar!
1. Homepage Make-Over
Met de Homepage Make-Over bekijk de homepage van je bestaande website en ik kom met een praktisch rapport propvol adviezen. Het rapport is zeker geen standaardrapport, maar een op maat gesneden advies voor jouw organisatie. Reken op de allerbeste tips voor jouw organisatie en de branche waarin je opereert!
Het mooie is dat je deze adviezen rechtstreeks over kunt nemen, zonder dat je eerste een nieuwe homepage of een compleet nieuwe website moet ontwikkelen.
Let op, dit aantrekkelijk geprijsde pakket beperkt zich uitsluitend tot de homepage. Maar dat is zoals je weet wel een heel belangrijke pagina die je website kan maken of breken.
De teksten, de structuur en de indeling van je homepage neem ik nauwgezet op de korrel. Ik zorg ervoor dat je bezoekers blijven scrollen en klikken om uiteindelijk dat formulier in te vullen of op de koopknop te drukken.
- De investering voor deze make-over, die jouw homepage een enorme boost zal geven, is slechts € 990.
Dat lijkt misschien een heel bedrag. Maar stel je eens voor dat je 20% meer klanten aan jouw make-over overhoudt? Wat zou dat je waard zijn?
De kans is aanzienlijk dat je jouw homepage make-over al binnen één maand hebt terugverdiend.
2. Website Make-Over
De Website Make-Over is een uitgebreide versie van de Homepage Make-Over. Nu kijk ik niet alleen naar de homepage, maar ook naar alle andere belangrijke pagina’s op je website die je klanten moeten overtuigen om bij jou te kopen.
Om precies te zijn bekijk ik de volgende pagina’s:
- Homepage
- Over ons-pagina
- Producten- of dienstenoverzicht
- 3 verschillende landingspagina’s
- 2 verkooppagina’s
- Je leadgeneratiepagina (waar je jouw e-book of iets anders weggeeft)
- Contactpagina
Heb je andere pagina’s dan die ik hierboven heb omschreven, dan mag je die ook voorstellen voor de make-over. Je ontvangt een uitgebreid rapport met praktische adviezen over maximaal 10 pagina’s. Geen standaardrapport, maar een rapport waarin vele uren werk zitten en dat tot stand is gekomen naar uitgebreide research van je website, jouw branche en je concurrentie.
De adviezen die ik daarin noem kun je direct overnemen in je website. Of je laat het je webdesigner doen.
Dit pakket gaat je online omzet beslist opstuwen. En daarnaast zul je winnen aan autoriteit en invloed. Met deze boost voor je content zul je de aandacht voor je website verveelvoudigen.
Dit is met gemak de beste deal die ik in mijn 17-jarige copywriting-carrière ooit heb aangeboden.
- Je investering voor dit zeer complete pakket bedraagt slechts € 2.990.
Ja, voor dat geld heb je misschien ook een (eenvoudige) nieuwe website. Maar dan zonder boeiende, overtuigende inhoud! Dan heb je een website die je niet direct omzet op gaat leveren en dat doet dit pakket juist wél.
Van mij krijg je een heel praktische make-over die je website direct een boost gaat geven. Stel je eens voor dat je misschien wel 20% meer gaat verdienen, wat zou jou dat waard zijn?
Deze investering in content is de beste investering die je dit jaar in jouw bedrijf gaat doen. Dat garandeer ik je.
Let op: omdat een make-over een intensieve klus is, neem ik er slechts 2 per maand van aan. Reserveer jouw make-over op tijd!
De genoemde tarieven zijn exclusief btw.