Bijgewerkt op 11 september 2020
Na jaren van overdenken, heb ik dan nu eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben voor mezelf begonnen. Met m’n eigen copy- en conceptbureau: Do you copy.
De eerste fase van m’n werkende leven heb ik aan zowel klant- als bureauzijde gewerkt. Op een marketingafdeling van een verzekeraar en later als copywriter en conceptdenker bij verschillende bureaus.
In vrijwel alle reclamefuncties komt er een moment dat je voor jezelf begint. Dat moment is voor mij nu gekomen.
Do you copy?
De domeinnaam doyoucopy.nl heb ik jaren geleden al eens geregistreerd ‘om later wat mee te doen’. Het is natuurlijk een vraag: do you copy? Ofwel: portofoon-Engels voor ‘versta je mij’ of ‘hoor je mij’?
Verstaan worden is voor commerciële organisaties van het grootste belang. Wie niet verstaan wordt, verkoopt niks. In de woorden do you copy zit ook het woord copy. Ofwel: tekst in gewoon Nederlands.
Voor copy-writers niet onbelangrijk. En als derde: het klinkt lekker. Om er een merk van te maken, schrijf ik do you copy niet als losse woorden, maar als één woord: doyoucopy.

Tot de kernactiviteiten van Doyoucopy behoren copywriting, conceptontwikkeling en het schrijven van webcopy. Dit laatste zijn teksten, specifiek geschreven voor websites.
Geoptimaliseerd voor de internetgebruiker én de zoekmachines. Want je wilt natuurlijk wel graag dat je website gevonden wordt!
Je kunt mij ook inschakelen voor het onderhouden van de content op je website. Voor een vaste abonnementsprijs per maand, zorg ik regelmatig voor verse content.
Want niets is zo onprofessioneel als een website waarvan het laatste bericht stamt van verleden jaar. Kijk voor meer informatie op de pagina Blogabonnement.