Een nieuwe naam

8 juli 2011

De concept- en copy-activiteiten van DYC media gaan vanaf nu door het leven als ‘Doyoucopy dialogue marketing’. De letters ‘DYC’ stonden altijd al voor de kreet ‘do you copy’. Deze naam schrijven wij nu voluit en voegen daar ‘dialogue marketing’ aan toe (maar alleen in officiële stukken, hoor).

Doyoucopy visitekaartje

Hiervoor zijn meerdere redenen. De belangrijkste is dat de url www.doyoucopy.nl, al ruim 10 jaar geleden door ons geregistreerd, inmiddels weer in ons bezit is. Doordat deze destijds via een onwelwillend bedrijf was geregistreerd, konden we hem niet op onze naam krijgen. Dat is uiteindelijk toch gelukt (de aanhouder wint). Ik wil deze naam nu graag gebruiken als bedrijfsnaam, zoals oorspronkelijk eigenlijk al de bedoeling was. Ten tweede staat ‘Doyoucopy’ ook gewoon voor de activiteiten die horen bij het uitgeven van diverse websites.

Ten derde werkt ‘Doyoucopy’ niet aan de telefoon. ‘Met Edward Hendriks van Die Wai Cie media.’ “Welke firmanaam zei u?’. Doyoucopy, dus. Kort en krachtig en helder. De tagline ‘dialogue marketing’ of ‘dialoogmarketing’ heb ik toegevoegd omdat dat precies zegt wat ik doe. Ik bouw voor opdrachtgevers aan een dialoog. Niet ouderwets zenden, maar échte interactie. Daarvoor zet ik m’n expertise in en daarvoor kun je mij (en eventuele partners) inhuren. De term DYC media zul je nog wel tegenkomen voor de media-activiteiten.

Ziezo, nu ben je weer op de hoogte. Een nieuwe look en een nieuwe naam dus. Voor de rest blijft alles zoals je gewend was.

LEES OOK:  5 tips om uitstelgedrag tegen te gaan

Ken je Doyoucopy nog niet? Dan maak ik graag kennis met je!