[no_toc]
Speciaal voor ongeduldige ondernemers die snel resultaat willen, hebben we iets nieuws. Een exclusieve Brand Review, waarbij we een dag lang intensief met jouw copywriting en communicatie aan het werk gaan. Deze waardevolle dag wordt verzorgd door twee ervaren copywriters en communicatiespecialisten.
Even voorstellen:
- Edward Hendriks (Doyoucopy)
- Jan Spoorenberg (Spoorenberg & Co)
EDWARD HENDRIKS
Een copywriter en SEO-specialist in één persoon leidt tot dodelijk effectieve teksten. Niet voor niks wist hij zijn liefde voor Italië uit te bouwen tot een van de grootste Italië-blogs van het Nederlands taalgebied. Zijn website doyoucopy.nl trekt maandelijks duizenden bezoekers die allemaal willen weten hoe ze hun teksten beter krijgen. En hun website hoger in Google. Krijgt regelmatig mails van collega-tekstschrijvers die hem zijn copy-geheimen trachten te ontfutselen. Bezit zijn eigen Wikipedia-pagina (need we say more?)
Edward schreef drie gepubliceerde thrillers en een tiental korte verhalen. Koppelt creativiteit aan een sterk rationeel besef. Een aimabel iemand die nooit teleurstelt.
JAN SPOORENBERG
Ik begon mijn carrière bij de grote bureaus in Amsterdam en werkte o.a. voor Publicis FCB, Van Rossum & Partners en Total Identity. Begon na een periode bij het Nijmeegse Puntkomma in 2006 met het reclamebureau Rockefeller, Hardy & Monroe, om er later achter te komen dat dit een iets te ambitieuze naam is voor een zzp’er. Veranderde die naam in Meneer Spoorenberg. Maar ook dat was bezijden de waarheid, want ik ben helemaal geen meneer. Ik ben schrijver, een creatief, of gewoon Jan. Heb gestudeerd, maar de enige titels die ik gebruik, liggen over het algemeen op mijn nachtkastje: ’Geen Bloemen’ van Lévi Weemoedt, ‘De ingewijde’ van Jonathan Little ( komende zomer lees ik hem echt uit) en Henning Mankell natuurlijk met de inspecteur Wallander-cyclus.
Op een ochtend in 2012 werd ik wakker en bleek toen in het onderwijs te zitten. Om vervolgens in 2017 verschrikt uit die nachtmerrie wakker te worden. Breekpunt? Die dag dat ik die mbo-klas aan het werk zette, vroeg of alles duidelijk was en er een mannetje achter in de klas zijn vinger op stak. ’Mag ik naar huis?’
Waarop ik een dag later dacht: ’Dat wil ik ook. Terug naar huis’. En thuis bleek toch het copywriter-schap te zijn.
Een volle dag voor jouw merk
Deze Brand Review-dag duurt van 10.00 uur tot 16.00 uur en is bijzonder intensief. We nemen gedurende deze dag je copy en je concept onder de loep en brengen direct – met jouw permissie – drastische verbeteringen aan.
Je merk compleet opgepoetst – in één dag!
We gaan aan de slag met je USP’s, je merkverhaal, je content en je marketing. We kunnen ons volledig richten op je website, maar ook andere communicatiemiddelen kunnen aan de orde komen, afhankelijk van jouw wensen. Maar altijd staat direct resultaat voorop. Omdat wij geloven dat verbeteringen doorvoeren en resultaat zien geen maanden hoeft te duren.
Samen stellen we jouw onderscheidende vermogen vast. We bepalen of je dit voldoende uitdraagt in je communicatiemiddelen. Zo niet, dan doen we direct voorstellen om dit te verbeteren. En geloof ons: voor veel klanten zijn gemakkelijk verbeteringen aan te brengen die je direct meer opleveren.
Onze keiharde garantie: na afloop van de Brand Review is jouw communicatie drastisch verbeterd, waardoor je een lang en moeizaam traject uitspaart en direct profiteert van meer resultaat.
Uiteraard kun je ons vragen om naar specifieke zaken te kijken. Maar in onze voorbereiding op jouw persoonlijke Brand Review hebben we al een voorschot genomen op waar volgens ons de schoen wringt.
Een paar reacties van onze klanten
“Wat een goed idee, om je communicatie in één dag te verbeteren. Ik had vooraf mijn twijfels, maar het is echt gelukt. Edward en Jan kwamen direct met voorstellen om de koppen op de website te verbeteren en met ideeën waarmee we veel meer bezoekers hebben binnengehaald. De lunch was trouwens ook heerlijk!”
“Deze dag door Jan en Edward was enorm leerzaam. Binnen enkele minuten hadden ze de vinger op de zere plek gelegd. Dat was confronterend, maar ik heb inmiddels grote stappen gezet met mijn bedrijf.”
Waarom doen we dit met z’n tweeën?
Omdat wij elk ons eigen specialisme hebben. Jan Spoorenberg is een door de wol geverfde copywriter die snel de vinger op de zere communicatieplek legt.
Edward Hendriks is gespecialiseerd in zoekmachineoptimalisatie en conversie. Waar kun je die kleine maar o zo belangrijke verbeteringen doorvoeren die je direct meer gaan opleveren?
Gezamenlijk loodsen we je door verbeteringen in je communicatie en je merk die je nooit voor mogelijk had gehouden.
Deze intensieve dag vindt plaats op onze locatie, waar we je ongestoord voorbeelden kunnen laten zien van hoe het volgens ons zou moeten. Wij zorgen voor een lekkere lunch (geef vooraf even je dieetwensen door).
Omdat communicatie ook wordt bepaald door de omgeving en we voor het grootste verschil kunnen zorgen als we de sfeer bij jou op kantoor proeven, komen we van tevoren eerst voor een kortere afspraak bij jou langs.
Na een intensieve en productieve dag zit je boordevol inspiratie om jouw communicatie verder te verbeteren. Enkele belangrijke teksten zoals de hoofdkop voor je website, een advertentie of een ander belangrijk medium hebben we tijdens deze dag direct al aangepakt.
Je hoeft niet alles te onthouden of op te schrijven, want je krijgt na afloop van de dag ook een mooi overzicht opgestuurd waar je volgens ons aan moet werken. In dit overzicht vind je tips en adviezen ter waarde van – schrik niet – duizenden euro’s. Inderdaad, tijdens zo’n dag houden we ons niet in en geven we je alle informatie waarvan wij denken dat je er wat aan hebt.
Voorproefje?
Wat kun je zoal bij de Brand Review verwachten? Vraag ons gerust om een aantal voorbeelden van aangebrachte verbeteringen voor klanten die direct meer resultaat hebben opgeleverd.
Je investering?
De Brand Review-dag kost je slechts één dag van je tijd en € 2.900 (exclusief btw, inclusief 2 coaches en een prima lunch). Dat is een investering die je er hoogstwaarschijnlijk dezelfde maand nog uit haalt.
Je moet wel tegen een stootje kunnen om zo’n Brand Review-dag door te komen. We gaan er namelijk met gestrekt been in. Als iets niet goed is, zullen we je niet sparen. Daar heb je uiteindelijk ook het meeste aan.
Ben je nieuwsgierig naar de Brand Review en wat die voor jou kan betekenen? Neem dan nu contact op (je zit nog nergens aan vast).
Let op: omdat een Brand Review zo’n intensief traject is, organiseren we er slechts één per maand. En we zijn ook bijzonder kieskeurig in de klanten die we toelaten, omdat we dit bijzondere traject alleen doen voor bedrijven waarin onze expertise een groot verschil gaat maken.
The Brand Review: In één dag je merk opgepoetst
€ 2.900
- Ingrijpende verbeteringen in je communicatie en marketing, plus talloze waardevolle tips voor de toekomst
- Een exclusieve dag voor jouw onderneming, boordevol tips en verbeteringen
- Website, folders, brochures: desgewenst nemen we alles door
- Direct meer resultaat
- Duidelijke instructies achteraf
- Eenvoudig door te voeren
- 100% succesgarantie bij implementatie van de tips
- Inclusief lekkere lunch voor 1 of 2 personen
Let op: alleen vooraf geselecteerde klanten maken kans op een exclusieve Brand Review.
Let op: omdat een Brand Review zo'n intensieve klus is, nemen we er slechts één per maand van aan. Reserveer jouw Brand Review op tijd!
De genoemde tarieven zijn exclusief btw.