Hoe één woord voor een bizarre conversietoename kan zorgen

Hoe één woord voor een bizarre conversietoename kan zorgen

Ik heb het hier al eerder gehad over magische woorden die je in je teksten toe kunt passen. Toch weten – met alle aandacht voor visuele content – niet veel mensen hoeveel verschil de juiste, zorgvuldig gekozen woorden kunnen maken. In persoonlijke communicatie, maar ook in bijvoorbeeld teksten op je website. Er is veel onderzoek…

Blogtips voor als je weinig tijd hebt
|

Blogtips voor als je weinig tijd hebt

Het is mijn doelstelling om iedere vrijdagmorgen een nieuwe blogpost te plaatsen. Als bloggen geen regelmaat is, dan lukt het niet. En een keertje overslaan wil ik eigenlijk niet (behalve als het vakantie is). Soms is het natuurlijk best moeilijk. Zoals vandaag. Mijn wekelijkse blogje staat nu pas vrijdagmiddag online. Dat komt doordat ik gisteren…

Wifi op vakantie
|

Wifi op vakantie

Gisteren las ik een stuk in de krant (De Gelderlander) over hoe de Veluwe lijdt onder dalend toeristenbezoek. Dat ligt niet aan de opkrabbelende economie, zoals je misschien zou denken. Dat mensen weer naar het buitenland op vakantie gaan of het vliegtuig naar een zonzekere bestemming nemen. Nee, dat heeft alles te maken met het…

5 dingen die we van de Efteling kunnen leren over marketing

5 dingen die we van de Efteling kunnen leren over marketing

Laatst had mijn oudste dochter doordeweeks zomaar een dag vrij van school. Omdat we zoals iedereen nog kortingskaartjes van Albert Heijn hadden liggen en onze middelste dochter nog gratis naar binnen mocht, was dat een prima gelegenheid om te gaan. Helaas was de nieuwe ‘dive coaster’ Baron 1898 nog nét niet geopend, maar je kunt…