Een goede landingspagina maken: zo doe je dat
|

Een goede landingspagina maken: zo doe je dat

Vroeger had je gedrukte advertenties met daarin de vermelding van de website van de adverteerder. De lezer van de advertentie kon dan op zijn computer naar internet om meer informatie over de aanbieding te lezen. Tegenwoordig klik je vanuit een social network, een bannercampagne, een Google Ads-campagne of de organische zoekresultaten direct door naar een…

10 tips voor een goede nieuwsbrief
|

10 tips voor een goede nieuwsbrief

Een goede nieuwsbrief is aantrekkelijk voor de ontvanger en leidt tot het gewenste resultaat. Meestal is dat binding met het bedrijf dat de mailing uitgeeft. Maar hij kan ook bedoeld zijn om (potentiële) klanten aan te zetten tot actie. Hoe dan ook, er zijn een aantal basisregels waarin elke nieuwsbrief zou moeten voldoen. Ik heb…

Meta description: wat je in 2020 moet weten
|

Meta description: wat je in 2020 moet weten

Als SEO-copywriter wordt mij vaak gevraagd de teksten van websites te beoordelen en waar nodig te herschrijven. Beter geschreven webteksten kunnen inderdaad voor een betere posities in de zoekmachines zorgen. Maar vaak is de grootste winst nog te boeken met het aanvullen van ontbrekende informatie. Zoals bij de meta description (ook wel ‘meta omschrijving’ genoemd)….

Do you copy? Edward Hendriks en Doyoucopy

Do you copy? Edward Hendriks en Doyoucopy

Na jaren van overdenken, heb ik dan nu eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben voor mezelf begonnen. Met m’n eigen copy- en conceptbureau: Do you copy. De eerste fase van m’n werkende leven heb ik aan zowel klant- als bureauzijde gewerkt. Op een marketingafdeling van een verzekeraar en later als copywriter en conceptdenker bij verschillende…